Brompton – 100 kms

En Marc Belzunces fa les entrades de 1000 en 1000, però les novates com jo hem de celebrar que hem arribat als 100 primers kilòmetres amb la Brompton.

I com va? Doncs molt bé. La conducció, que ja d’immediat vaig veure que era més àgil del que imaginava, cada dia millor. És molt maniobrable i la manca d’amortiguació no la fa gens incòmoda, és clar que tot deu dependre de com i a què estiguis acostumada. El canvi respon bé, no li manca “nervi” en la pujada final a la feina ni m’ha costat gens adaptar-me al que té de peculiar respecte als canvis convencionals.

Utilíssimes les rodetes per arrossegar-la a la feina, al centre comercial, a qualsevol lloc on el terra sigui pla i s’hagi de fer un recorregut sense carregar pes. Tan útils que potser seguiré les recomanacions i incorporaré les rodetes “totals” per estalviar-me haver d’aixecar el manillar una mica a pes. He d’anar a veure si em fan la bici molt més gran un cop plegada, perquè la taquilla del gimnàs és sagrada i la Brompton entra justeta justeta.

De moment, quan anticipo problemes per accedir amb ella a algun lloc, la guardo dins de la bossa negra i anònima i el problema esdevé CAP PROBLEMA. Lleugereta no és que sigui, probablement aquest serà l’únic “però” que de moment li trobaria, però fa bonic veure com els “machotes”, enfrontats a aquest comentari, l’agafen com si res i m’asseguren que és lleugera com una ploma (bé, potser tenen raó i soc jo la que està poc catxes).

El plegat, fantàstic. Ràpid i segur, em permet pujar i baixar escales o deixar-la plantada un moment sense perdre ni un minut.

En fi, malgrat el preu, estic satisfeta d’haver fet una bona compra.

2 pensaments a “Brompton – 100 kms”

  1. Hi ha un refrany que diu “Un viatge de mil quilòmetres comença amb un primer pas” (o alguna cosa així). Doncs els 1000 primers quilòmetres de la teva Brompton, comenen pels primers 100,… Enhorabona. No sap la sort que vas tenir de aconseguir la bici tant ràpid. Jo ja fa més de 3 mesos i la cosa té mala pinta. Es véu que a la fàbrica de UK tenen problemes. Apa, a gaudir.

Deixa un comentari

