Em felicito

Pel que diuen els diaris i els meus amics usuaris del Bicing, sembla que vaig prendre una bona decisió en no fer-me usuària del “servei”.

La meva amiga Fina, companya de feina sostenible i assenyada “donde las haya”, està que trina amb les bicis del bicing. No només no troba quan en necessita, o no troba on deixar-la, o troba cotxes aparcats al bell mig de l’espai bicing, o troba bicis sense frens o amb el seient que té més mobilitat de la desitjable, sinó que a sobre ha de llegir comentaris com aquest que ens transcriu en Marc Belzunces al seu blog, trobat a una entrevista amb un dels responsables del Bicing barceloní. Literalment: Lo lógico es que en el futuro algunos usuarios se den de baja del servicio cansados de no encontrar bicicleta. Así se equilibrará la oferta y la demanda. Brutal.

Equilibrem l’oferta i la demanda de la sanitat deixant que morin pacients en llista d’espera? Equilibrem l’oferta i la demanda de les llars d’infants deixant els nens sols a casa? Bé, només són algunes idees. Va, equilibrem? Quins nassos…

Anuncis

4 pensaments a “Em felicito”

  1. Hola. Segueixo sovint el teu blog i avui em decideixo a escriure. Encara que el comentari d’aquest “responsable del bicing” està fora de puesto, no crec que sigui suficient per no fer-se abonat. Tot al contrari. Els problemes del servei, tampoc.
    Quan he fet servir el Bicing i no he trobat una bici lliure, esperar-ne una ha estat menys temps que el que hauria esperat el Metro, i molt menys que el Bus.

    Una salutació.

  2. Hola!
    MOLTES GRÀCIES per animar-te a escriure, anima saber que hi ha algú que llegeix les quatre coses que provo de comunicar des d’aquí. I també m’agrada saber que hi ha algú a qui el bicing dona un servei, encara que no sigui bo del tot, almenys sí menys dolent que d’altres! La veritat és que sap greu veure com va, sobretot perquè molts imaginem com podria anar de bé si es fessin les coses com cal, però sí coincideixo amb tu en que abans una bici (ni que sigui de bicing) que el metro o el bus. Ara, et ben asseguro que la meva amiga usuària està fins al capdamunt amb tota la raó: ens el van vendre com la panacea universal i ara ens hem trobat amb una patata mal bullida per uns cuiners que sembla que no donen la talla, i això emprenya…
    Fins la propera!

  3. veig que vas fer el post sobre el Bicing al 2007. Bé, 8 anys després crec que el servei ha millorat i molt. Jo sóc usuari de Brompton des de fa uns 6 anys i del Bicing des del mateix temps aproximadament, utilitzo molt més la Brompton, però mai no he dubtat en que, pel preu que pago anual (tot i que s’ha pujat força % respecte als seus inicis) i la comoditat del Bicing respecte a dur una Brompton en molts casos, mai no m’he plantejat donar-me de baixa d’aquest servei. L’únic que em sap greu és que tants conductors de Bicing siguin tan patètics/inívics/ineptes/inútils o l’adjectiu que els hi vulguis donar, la mala imatge que dóna per molta gent… Tinc una sensació que no hauria de tindre, però em sento un ser superior quan porto una Brompton i no és que tingui vergonya quan agafo el Bicing però sí que em sento “inferior” hehehe…. Amb el meu comentari, no obstant, vull resumir que estic ben orgullós de ser usuari de Bicing i de la meva Brompton i espero ser-ho per molts anys. Prefereixo mil cops anar amb la Brompton, però no cal dir que és molt més útil anar de compres, o quan surts per la nit, usar el Bicing, aparcar la bici que no dur a sobre una bici plegable que malaurament no pots lligar enlloc perquè aquí a ciutat te la robaran en menys de mitja hora.

    1. Moltes gràcies pel teu comentari, Dani! M’agrada saber que el Bicing ha millorat perquè com tu dius és una bona opció, a banda que també em sembla una bona manera de que persones que igual no es plantejarien (d’entrada) comprar-se una bici, provin el que és anar en bicicleta com a mitjà de transport per ciutat i li vagin perdent la por (i agafant el gust).

Deixa un comentari

