Sí o no?

Mira que és fàcil dir “SÍ” o “NO”. O no? Doncs depén qui ho hagi de dir. Si és l’Ajuntament, definitivament NO. Avui torno a mirar l’estat de la meva consulta (reclamada) sobre les voreres practicables i segueixo sense resposta. Ara, ja em deia la meva mare que era molt tossuda. De fet, massa. Torno a provar amb l’alcalde, aviam si aquesta vegada ho he explicat prou clar:

Fa temps que intento esbrinar si l’Ajuntament farà difusió d’un plànol de BCN amb informació sobre les voreres de 5 metres o més, ho he provat enviant un missatge a l’alcalde i mitjançant l’espai d’atenció al ciutadà, però només rebo respostes vagues i, en reclamar una de concreta, em trobo amb que la meva petició es dona per tancada sense més. Només vull saber si aquesta informació es donarà o penjarà a internet en forma de plànol, sí o no? Li demano que faci si us plau el possible perquè pugui rebre una resposta concreta, en comptes de la resposta “estàndard” amb tota la redacció sobre com l’Ajuntament dona suport i informació als ciclistes. Només vull un sí o un no, i (a ser possible) un perquè. Gràcies.

Encara que no ho sembli, jo tinc més coses a fer, i ja hauria oblidat aquesta si al mes de maig (que va ser quan la vaig demanar) algú de l’Ajuntament hagués donat una resposta clara. Tan difícil és?

Anuncis

Deixa un comentari

