La màquina de lligar

Així és com les meves amigues li diuen a la meva Brompton, que dona tema de conversa als ascensors, als semàfors, a les botigues, al metro… En el meu cas, és una prestació de la qual no trec cap profit, tot i que atenc les demandes d’informació (si són educades) amb la meva amabilitat habitual.

Fa pocs dies, mentre xerrava amb un company de feina en ple Eixample de Barcelona (amb la Brompton en stand-by), un Porsche Cayenne va frenar en sec i el copilot va baixar a la carrera i va venir directe cap a mi. La primera sensació va ser d’inseguretat, semblava que aquell individu em volgués robar la bici o la bossa. Ja sé que era un Cayenne, però tot i així… En fi, resulta que volia saber la marca de la bici, preu i lloc per comprar-la. Li vaig dir, una mica “mosca”, encara pensant que l’engraparia i provaria de fugir amb ella. El que són les coses, li va semblar barata (què mal repartit està el món). I jo hauria de fer alguna cosa per cobrar de Probike la meva comissió per tots els clients que els he enviat!

El cas de les Brompton és paradigmàtic. Certament no necessiten fer publicitat. Amb la seva línia peculiar, la seva gama de colors i l’espectacularitat del seu plegat i desplegat, els propis clients ens convertim en anuncis ambulants durant els nostres desplaçaments diaris. I si busqueu nous amics o parella (estable o inestable), us garanteixo que dona l’excusa perfecte per fer (i rebre) mil i una aproximacions a tot arreu.

Vull la meva comissió, ja.

Anuncis

2 thoughts on “La màquina de lligar”

  1. Tindrà a veure amb el masclisme imperant. La màquina de lligar funciona molt millor quan la porta una dona. Els homes ho teniu difícil perquè una noia eixerida prengui la iniciativa, baixant del seu Cayenne de color rosa, i s’acosti amb un somriure potser genuïnament encuriosit, però… estaria bé, oi? ;-)))

Deixa un comentari

