Menció honorífica

Situació: de tornada de la feina, una mica farta de tot,  però tranquila, com sempre que condueixo (cotxe, bici…). Circulant per una via suposadament “pacificada”, porto un cotxe al darrera que em pita i, com soc a 10 metres del semàfor vermell, obvio la seva estupidesa i arribo fins al semàfor, on em paro, com sempre. El cotxe torna a pitar. Ara sí, com estic parada, el miro. No és que em conegui ni m’avisi, és que és idiota, confirmo. Ni cas. Torno a mirar el semàfor mentre per darrera del conductor nerviós veig que s’acosta una moto de la guàrdia urbana, avança al cotxe i se situa al meu costat. Em mira. Intensament.

Faig repàs mental. Ostres, estic perfectament equipada. Parada al semàfor, llums encesos, fins i tot porot casc! Ara entenc. Em mira intensament perquè està estranyat! No s’ho deu acabar de creure… Finalment, obre la boca i confirma: “no en faci cap cas, vostè va perfectament”. El semàfor es posa verd i, mentre li dic adéu i em pregunto si en pocs dies m’arribarà un certificat de l’Ajuntament nomenant-me ciclista d’honor de la ciutat de Barcelona, se m’acudeix que en comptes de felicitar-me, podia haver renyat al conductor estressat.

Anuncis

4 thoughts on “Menció honorífica”

  1. Ja t’enyorava, cibernebot-crític-ciclista! La veritat és que em costa imaginar aquell gremi fent feina productiva. Quan als matins la Diagonal està en ple sarau, estan tots “missing”. Quan el carrer Tarragona baixa col·lapsat, deuen estar fent el cafè al Paral·lel… Però diguessim que seria bo que fossin productius i perseguissim a tothom que se salta les normes, sigui del “bàndol” que sigui, jo no em sentiria ofesa perquè de cafres hi ha damunt qualsevol nombre de rodes, amb i sense motor.
    Llavors, estàs amb mi? Allò meu va ser tan excepcional que rebré la menció honorífica?

  2. Ja sabia, en el fons, que no estava sola! Ara només falta que els candidats a menció honorífica proliferem i la resta d’ocupants de la via pública (com ara el cibernebot) se n’adonin… Jo també tinc el Bici-Vici al meu Netvibes, és un blog imprescindible!

Deixa un comentari

