Cercant el carril

La meva ruta de fa uns dies de punta de punta de Barcelona em va deixar en un estat de confusió. Després de consultar el mapa de carrils bici de la web de l’Ajuntament de Barcelona, estava ben convençuda de que podria arribar via carril fins al mateix carrer Malats (i més enllà, si hagués volgut). Però un cop arribada a Fabra i Puig, el carril, que tampoc havia estat massa ben senyalitzat fins al moment, va desapareixer del tot. Estació, gent, nens que sortien del cole… Com que anava per feina i no de passeig, va ser més fàcil primer mig jugar-me la vida al costat de cotxes i busos, i tot seguit posar peu a vorera i arribar fins al carrer Malats caminant. En preguntar a alguns residents de Sant Andreu (usuaris del bicing) on era aquest carril que anava més enllà de Fabra i Puig, no m’ho van saber dir. I vaig pensar que potser m’hi havia malfixat.

Avui he comprovat -novament- que el suposat carril sí surt al mapa municipal, com a existent. Em pregunto: hi és? on és? i perquè no està prou senyalitzat com perquè la gent de fora que fa el recorregut de la Meridiana, o fins i tot alguns dels residents del barri, el trobin?

Anuncis

Un pensament a “Cercant el carril”

Deixa un comentari

