Preguntes

Arran d’un comentari fet a aquesta entrada del blog d’en Marc Belzunces, em venen una sèrie de preguntes al cap.

Quin sentit té “formar” als ciclistes en seguretat tal com tenim la xarxa viària?

De què serveix que jo estigui formada en seguretat quan vaig pel carril bici de Josep Tarradellas i els vehicles que venen a tota canya per darrera (recordeu, el carril del costat és el de més velocitat) em donen un cop?

De què serveix que jo estigui formada en seguretat si des de l’Ajuntament es fan carrils bici bidireccionals d’una amplada que no serviria ni per fer un unidireccional a qualsevol pais europeu bici-civilitzat?

Vist això, no seria millor formar-nos en primers auxilis?

Com es pacificarà el trànsit? Pintant bicis a les zones 30??? Hi ha un hashtag de Twitter que encaixa a la perfecció amb aquesta “política” municipal: #amosanda

Quants ciclistes van a 30 per les zones 30?

Anuncis

Un pensament a “Preguntes”

Deixa un comentari

