Resposta municipal

Tal com ens recomanen els responsables municipals, el 10 de maig vaig per aquest suggeriment a l’Ajuntament fent servir la pàgina de queixes i suggeriments:

Hi ha 2 semàfors davant l’Escola Industrial que regulen el trànsit entre Urgell i Còrsega. Són lògics per als cotxes però absurds per al carril bici, ja que els ciclistes no interfereixen en absolut amb els vehicles que venen pel carrer Còrsega. Crec que seria suficient amb què estiguessin intermitents per recordar que cal cedir el pas als vianants que creuen per aquest semàfor.

Per ser més entenedora, hi vaig incloure aquesta imatge:

imatge mapa carrer Urgell

Avui he rebut la resposta municipal:

el departament de regulació estudiarà aquesta sol·licitud i demanarà els pressupostos corresponents en cas que s’admeti la seva proposta

O sigui, ens ho mirarem i farem el que ens sembli millor. Entenc que això és un “avís de rebuda” però no, com em diuen des de l’Ajuntament, una resolució de la consulta. El meu suggeriment no estarà resolt fins que l’Ajuntament determini si admet o no la meva proposta. Malgrat això, l’aplicatiu ja l’ha donat per tancada i resolta.

Deixa un comentari

